Życie byłoby o wiele prostsze, gdyby zawsze podążać utartymi ścieżkami. Ale czy wtedy powstałyby wyjątkowe rzeczy, rewolucyjne wynalazki, czy też warte dziś olbrzymie pieniądze dzieła sztuki? Dobrze wiemy, że nie. Tak samo jest w przypadku wyjątkowych produktów. Nie zawsze tzw. wskaźniki rynkowe i badania konsumenta jasno wskazują, że coś może być sukcesem biznesowym – przeważnie mówią coś przeciwnego. Jednak przykład Stevea Jobs’a, ale także wielu innych firm, jest dowodem, że warto iść swoją drogą, nawet w przypadku przytłaczających danych świadczących o zupełnie przeciwnych potrzebach klientów.
Dodaj produkty podając kody
Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.