Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji

Bezproblemowe zwroty
Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz odstapić od umowy kupna?
Dajemy Ci 14 dni na bezproblemowy zwrot zakupionego u nas towaru.
Masz pytania - skontaktuj się z nami: zwroty@redbird.pl
Dla Klientów, którzy mają utworzone konto w sklepie istnieje możliwość szybkiej rejestracji zwrotu online w naszym systemie - tutaj
Zwrotu możesz również dokonać odsyłając do nas niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem "Odstąpienia od umowy" na adres:
Red Bird
"Zwroty"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź
lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły
W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:

  • Odsyłany produkt
  • Wypełnione "Odstąpienie od umowy"
  • Dowód zakupu (np. paragon) lub numer zamówienia

Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.

Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Chyba, że informacje przy produkcie mówią inaczej
Masz pytania - skontaktuj się z nami: reklamacje@redbird.pl
Dla Klientów, którzy mają utworzone konto w sklepie istnieje możliwość szybkiej rejestracji reklamacji online w naszym systemie - tutaj
Reklamacji możesz dokonać również odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:
Red Bird
"Reklamacje"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź
lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:

  • Reklamowany produkt
  • Wypełnione pismo reklamacyjne
  • Dowód zakupu lub dane osoby, na którą było składane zamówienie

Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel