Red Bird dla Polpharmy
Projekty w RedBird: w sierpniu br. mieliśmy przyjemność współpracy z Zakładami Farmaceutycznymi Polpharma.
BUTELKA NA WODĘ – PRAKTYCZNY I EKOLOGICZNY PREZENT DLA KAŻDEGO, NIE TYLKO LATEM.
Sprawne funkcjonowanie całego organizmu i dobra praca mózgu zależą od odpowiedniego nawodnienia. Specjaliści zalecają wypijanie od 1 do 2,5 litra wody dziennie (ilość w głównej mierze zależy tego jak mocno się pocimy).
Polacy kupują rocznie około 24 miliardów butelek wody – to olbrzymia ilość plastiku, który tylko w części podlega recyklingowi.
W prosty sposób możesz przyczynić się do przynajmniej częściowej redukcji plastikowych odpadów, wybierając na prezent firmowy trwałą, funkcjonalną i estetyczną butelkę na wodę wielorazowego użytku i dołączając do niej kilka słów zachęty do zmiany nawyków konsumpcyjnych na bardziej ekologiczne i zdrowe. Taki prezent firmowy nie będzie tylko kolejnym gadżetem, ale stanie się ważnym elementem polityki CSR Twojej firmy.
JAKI RĘCZNIK SZYBKOSCHNĄCY WYBRAĆ?
Kiedy zaczęliśmy produkcję ręczników Dr.Bacty® byliśmy jedną z niewielu firm oferujących tego typu produkt na polskim rynku. Ponieważ obecnie oferta jest już bardzo szeroka, a rozpiętość cen dochodzi do kilkuset procent, postanowiliśmy pokazać klientom różnice pomiędzy naszym ręcznikiem, a tym, co proponuje konkurencja.
A różnice jakie zauważamy w produktach określanych jako „ręcznik szybkoschnący” lub „ręcznik z mikrowłókna” są kolosalne. Zaczynają się one już na poziomie surowca i konsument nie jest w stanie przy zakupie ocenić jak będzie zachowywał się ręcznik.
CZY WARTO IŚĆ SWOJĄ DROGĄ? CZYLI O TYM JAK POWSTAŁY KLOCKI ALEKSANDER’S SEVEN STONES.
Życie byłoby o wiele prostsze, gdyby zawsze podążać utartymi ścieżkami. Ale czy wtedy powstałyby wyjątkowe rzeczy, rewolucyjne wynalazki, czy też warte dziś olbrzymie pieniądze dzieła sztuki? Dobrze wiemy, że nie. Tak samo jest w przypadku wyjątkowych produktów. Nie zawsze tzw. wskaźniki rynkowe i badania konsumenta jasno wskazują, że coś może być sukcesem biznesowym – przeważnie mówią coś przeciwnego. Jednak przykład Stevea Jobs’a, ale także wielu innych firm, jest dowodem, że warto iść swoją drogą, nawet w przypadku przytłaczających danych świadczących o zupełnie przeciwnych potrzebach klientów.