Napisz do nas: b2b@redbird.pl

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Blog

Galanty rajd rowerowy z nagrodami od RedBird

W gwarze łódzkiej słowo galancie oznacza tyle co dużo, ładnie, dobrze. I taki był też rajd rowerowy Galanta Pętla, który odbył się w weekend 24-26.06.2022 r. Uczestnicy mieli do pokonania konkretną, 500-kilometrową pętlę po drogach województwa łódzkiego. Podziwiamy takie niesamowite wyczyny! Dlatego też trzy nasze marki – Contigo, Dr.Bacty i Saxx – zostały jednymi ze sponsorów wydarzenia.

Czytaj więcej
BUTELKA NA WODĘ – PRAKTYCZNY I EKOLOGICZNY PREZENT DLA KAŻDEGO, NIE TYLKO LATEM.

Sprawne funkcjonowanie całego organizmu i dobra praca mózgu zależą od odpowiedniego nawodnienia. Specjaliści zalecają wypijanie od 1 do 2,5 litra wody dziennie (ilość w głównej mierze  zależy tego jak mocno się pocimy).

Polacy kupują rocznie około 24 miliardów butelek wody – to olbrzymia ilość plastiku, który tylko w części podlega recyklingowi.

W prosty sposób możesz przyczynić się do przynajmniej częściowej redukcji plastikowych odpadów, wybierając na prezent firmowy trwałą, funkcjonalną i estetyczną butelkę na wodę wielorazowego użytku i dołączając do niej kilka słów zachęty do zmiany nawyków konsumpcyjnych na bardziej ekologiczne i zdrowe. Taki prezent firmowy nie będzie tylko kolejnym gadżetem, ale stanie się ważnym elementem polityki CSR Twojej firmy.

Czytaj więcej
JAKI RĘCZNIK SZYBKOSCHNĄCY WYBRAĆ?

Kiedy zaczęliśmy produkcję ręczników Dr.Bacty® byliśmy jedną z niewielu firm oferujących tego typu produkt na polskim rynku. Ponieważ obecnie oferta jest już bardzo szeroka, a rozpiętość cen dochodzi do kilkuset procent, postanowiliśmy pokazać klientom różnice pomiędzy naszym ręcznikiem, a tym, co proponuje konkurencja.

A różnice jakie zauważamy w produktach określanych jako „ręcznik szybkoschnący” lub „ręcznik z mikrowłókna” są kolosalne. Zaczynają się one już na poziomie surowca i konsument nie jest w stanie przy zakupie ocenić jak będzie zachowywał się ręcznik.

Czytaj więcej
CZY WARTO IŚĆ SWOJĄ DROGĄ? CZYLI O TYM JAK POWSTAŁY KLOCKI ALEKSANDER’S SEVEN STONES.

Życie byłoby o wiele prostsze, gdyby zawsze podążać utartymi ścieżkami. Ale czy wtedy powstałyby wyjątkowe rzeczy, rewolucyjne wynalazki, czy też warte dziś olbrzymie pieniądze dzieła sztuki? Dobrze wiemy, że nie. Tak samo jest w przypadku wyjątkowych produktów. Nie zawsze tzw. wskaźniki rynkowe i badania konsumenta jasno wskazują, że coś może być sukcesem biznesowym – przeważnie mówią coś przeciwnego. Jednak przykład Stevea Jobs’a, ale także wielu innych firm, jest dowodem, że warto iść swoją drogą, nawet w przypadku przytłaczających danych świadczących o zupełnie przeciwnych potrzebach klientów. 

Czytaj więcej
pixel