Dobra wiadomość. W związku ze zmianą dystrybutora marki Kambukka, w nieetycznych w mojej ocenie okolicznościach, chciałbym aby poznali Państwo plany naszej firmy na rok 21/22 które z ww powodów jestem zmuszony ogłosić nieco wcześniej:
1. Stanowisko Dyrektor Handlowej obejmuje od 1 kwietnia Pani Weronika Antoniak-Buchowicz, związana z firmą od 5 lat, pracująca z Państwem bezpośrednio, a także odpowiedzialna za wszystkie wzory ręczników Dr.Bacty.
2. W sezonie 2021/2022 chciałbym ograniczyć liczbę sprzedawców marki Contigo. W związku z tym przygotowujemy program Premium Reseller. Uważam, że tak jak w salonie samochodowym Lexusa, nie ma miejsca na Hyundai'a, tak jesteśmy w stanie stworzyć miejsca, gdzie będzie dostępna wyłącznie marka Contigo.
Przez ostatnie dwa lata włożyliśmy bardzo dużo zaangażowania i pieniędzy w promocję marki Kambukka. Teraz przesuwamy ten budżet na markę Contigo. Dla Państwa oznaczać to będzie konkretną kwotę na marketing jako procent obrotów zrealizowanych w 2020 zarówno na marce Contigo jak i Kambukka.
Program Premium Reseller skierowany będzie do tych z Państwa, którzy zdecydują się do pozostania wyłącznie przy ofercie Contigo. Jeśli jesteście zdecydowani, swoją chęć współpracy możecie Państwo przesyłać już teraz. Jeśli potrzebujecie konkretów na początku kwietnia przedstawimy Państwu zasady programu. W kontekście przypadku poparzenia, który udało nam się zażegnać myślę, że propozycja jest warta rozważenia.
Zła wiadomość. Nigdzie nie wspominałem, że zła wiadomość będzie dotyczyła naszej firmy :) PS. Nie przedstawiałem Państwu nigdy osób odpowiedzialnych za sukces marek, które oferujemy oraz za przygotowanie programu Premium Reseller. Nadrabiam tę niezręczność poniżej Z poważaniem Arkadiusz Majewski
|
Ewa Tarnawska
Marketing Manager z doświadczeniem w budowaniu pozycji rynkowej takich marek jak Carlo Rossi, El Sol, Karmi, Heineken, XL Energy Drink, Kubuś.
W swojej karierze tworzyła i wdrażała wiele programów wsparcia sprzedaży oraz projektów zwiększających rozpoznawalność marek wśród konsumentów i pobudzających chęć zakupu.
Wierzy, że marketing (dobry marketing) to nie jest koszt, a opłacalna i zwracająca się inwestycja.
|
 |
Marlena Mencel
w Red Bird od końca 2019 roku.
Expert w programie Google Internetowe Rewolucje/ Firmy Jutra
Wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno z dużymi jak i mniejszymi markami na rynkach krajowych i zagranicznych.
Tworzyła strategie i kampanie dla firm jak: Ikea, Allegro, Top Secret, Velvet, K2, 2KC, Gabriella, Many Mornings
|
 |